Digitalt salg
Bliv skarp på digitalt salg
Salg på digitale platforme som webshops og sociale medier fylder mere og mere. Uanset om man i virksomheden kun har digitalt salg eller om det er en kombination med en fysisk butik, så skal man hele tiden være skarp på muligheder og trends.
Kurserne giver inspiration og praktisk kendskab til opgaverne i digitalt salg. Emnerne dækker bredt fra fx kundeservice, salgsoptimering, digitale arbejdsprocesser og håndtering af data.
Kurserne i digital handel er for virksomheder og medarbejdere, som vil have inspiration til at styrke det digitale salg. Det kan både være i virksomheder, som allerede har digitalt salg eller dem som overvejer at få det. Det kan også være relevant for medarbejdere, som har fået nye opgaver i forbindelse med digitalt salg.
KURSUSFORLØB
Kurserne udbydes parvist, som visualiseret herunder. Klik på de enkelte kurser, for at tilmelde dig og se tid, sted og pris.
Med Kundekontakt og salg får deltagerne inspiration til kommunikationen med kunderne. Det handler om at skabe den bedste samtale med kunden, så man med de rette spørgsmål og argumenter samt opmærksomhed på kundens behov og forventninger kommer frem til den gode købsoplevelse – og gerne mersalg. Desuden er der fokus på, hvordan sociale medier kan bruges til kommunikation med kunderne.
Kurser inkluderet
Personligt salg – kundens behov og løsninger – 46472 (3 dage)
Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejderen – 40003 (2 dage)
Mersalg i butikken – 46128 (2 dage)
Sociale medier som kommunikationskanal i detail – 47341 (1 dag)
Sociale medier som markedsføringskanal – 2 dage (49786)
Introduktion til digital forretningsforståelse – 2 dage (49917)
Digital kommunikation i e-handel – 2 dage (49835)
Sociale medier som salgskanal – 2 dage (49827)
Omnichannel – 2 dage (49805)
Digital kundefastholdelse – 2 dage (48659)