Gå til hovedindhold
Elev og underviser sidder foran ringlight

Digitalt salg

Bliv skarp på digitalt salg

Salg på digitale platforme som webshops og sociale medier fylder mere og mere. Uanset om man i virksomheden kun har digitalt salg eller om det er en kombination med en fysisk butik, så skal man hele tiden være skarp på muligheder og trends. 

Hvad får du?

Kurserne giver inspiration og praktisk kendskab til opgaverne i digitalt salg. Emnerne dækker bredt fra fx kundeservice, salgsoptimering, digitale arbejdsprocesser og håndtering af data. 

Målgruppe

Kurserne i digital handel er for virksomheder og medarbejdere, som vil have inspiration til at styrke det digitale salg. Det kan både være i virksomheder, som allerede har digitalt salg eller dem som overvejer at få det. Det kan også være relevant for medarbejdere, som har fået nye opgaver i forbindelse med digitalt salg. 

KURSUSFORLØB

Kurserne udbydes parvist, som visualiseret herunder. Klik på de enkelte kurser, for at tilmelde dig og se tid, sted og pris.

 

Sociale medier som markedsføringskanal

Sociale medier som markedsføringskanal – 2 dage (49786)
Introduktion til digital forretningsforståelse – 2 dage (49917)

Sociale medier som salgskanal

Digital kommunikation i e-handel – 2 dage (49835)
Sociale medier som salgskanal – 2 dage (49827)

Omnichannel og digital kundefastholdelse

Omnichannel – 2 dage (49805)
Digital kundefastholdelse – 2 dage (48659)

VIL DU VIDE MERE?

Mette Lund Timmermann

Uddannelseskonsulent, uddannelses- og erhvervsvejleder

Business


Tlf: 99 122 587

Mail: mt@ucholstebro.dk